Cardfight!! Vanguard: Powerlines και…αριθμητική…


Παίζοντας καιρό εναντίων καινούριων παικτών και βλέποντάς τους να παίζουν διαπιστώσα ένα συχνό πρόβλημα της κατανόησης ενός βασικού όρου όπου θα εξηγήσουμε και παρακάτω.

Τι εννοούμε με τον όρο Power Line.

Για να γίνει damage στον αντίπαλο Vanguard, έχουμε πει ότι το επιτιθέμενο unit, μαζί με το boost unit εάν έχει, πρέπει να είναι ίδιο ή μεγαλύτερο Attack Power από τον στόχο του, δλδ. τον Vanguard.

Οι Vanguard στον 1ο γύρο θα είναι μικρού power line, δλδ. από 5000 έως και 8000, αλλά φτάνοντας σε Grade 3 Vanguard, εκεί οι αριθμοί ποικίλουν από 9000 μέχρι και 11k (το k δηλώνει χιλιάδα για χάρη συντομίας).

Οπότε στο Grade 1, εάν ο αντίπαλος έχει για παράδειγμα 8k Vanguard, o επιτιθέμενος θέλει επίσης 8k και παραπάνω. Άρα είτε θα κατεβάσει και αυτός έναν 8k Vanguard ή Rear Guard ή θα κάνει boost τα units του. Τα πιο πολλά clans έως όλα ευτυχώς έχουν Starting Vanguards Grade 0 που όταν γίνονται Ride πηγαίνει σε ένα Rear Guard, κάνοντας τα κατάλληλα για boost. Ναι, αλλά αν στο μετέπειτα παιχνίδι χρειαστούν μεγαλύτερα boosts; Τότε ο παίχτης θα αναγκαστεί να αντικαταστήσει το παλιό boost με ένα καινούργιο πηγαίνοντας το παλιό στο Drop Zone. Εξαιρούνται κάποια clans τα οποία ο Starting Vanguard είναι αναλώσιμος, π.χ ο Conroe στα Kagero. Σύμφωνα με τα παραπάνω, ιδανικό για 1ο γύρο είναι το no-skill, ή πιο σύνηθες αποκαλούμενο vanilla, 8k unit.

Τι γίνεται όμως αργότερα (late-game); Στην αρχή τα πρώτα damage είναι ως κάποιο βαθμό αρεστά έτσι ώστε ο παίχτης να ενεργοποιήσει skills με counter blast. Αλλά στην συνέχεια, το guard είναι must. Και εφόσον το guard ξοδεύει κάρτες από το χέρι του, το σωστό guard είναι αναγκαίο.

Ας το δούμε με παραδείγματα:

– Επίθεση Rear Guard 10k -> Αντίπαλος Vanguard 10k

299px-TD01-004EN_C     blazing flare

 

Απαιτούμενο Shield = 5k

329px-TD02-013EN_-_Dragon_Dancer,_Monica

 

– Επίθεση Rear Guard 10k -> Αντίπαλος Vanguard 11k

299px-TD01-004EN_C     BT01-S04EN_SP

χωρίς boost δεν χρειάζεται καν guard

 

– Επίθεση Rear Guard 15k -> Αντίπαλος Vanguard 10k

299px-BT02-030EN_R299px-BT02-029EN_R      blazing flare

Απαιτούμενο Shield = 10k

299px-BT01-024EN_R

 

– Επίθεση Rear Guard 15k -> Αντίπαλος Vanguard 11k

299px-BT02-030EN_R299px-TD01-008EN     BT01-S04EN_SP

Απαιτούμενο Shield = 5k

329px-TD02-013EN_-_Dragon_Dancer,_Monica

 

– Επίθεση Rear Guard 20k -> Αντίπαλος Vanguard 10k (o Palamedes είναι 20 λόγο skill)

299px-BT02-030EN_R299px-BT03-005EN-RRR     blazing flare

Απαιτούμενο Shield = 15k

299px-BT01-024EN_R329px-TD02-013EN_-_Dragon_Dancer,_Monica

 

– Επίθεση Rear Guard 20k -> Αντίπαλος Vanguard 11k

299px-BT02-030EN_R299px-BT03-005EN-RRR     BT01-S04EN_SP

Απαιτούμενο Shield = μόνο 10k! Δλδ. μόνο μια κάρτα σχεδόν!

299px-BT01-024EN_R

 

– Επίθεση Vanguard grade 3 10k -> Αντίπαλος Vanguard 10k

299px-KAD1-001EN     blazing flare

Απαιτούμενο Shield = 10k. Γιατί? Λόγο του Drive Check. Αν και υπάρχει πιθανότητα διπλού trigger, αυτή είναι σχετικά μικρή και ο αντίπαλος το ξέρει, οπότε εάν δει μεγάλο shield, τότε το 1ο trigger θα το δώσει στον επόμενο attacker.

299px-BT01-024EN_R

 

– Επίθεση Vanguard grade 3 16k – 19k -> Αντίπαλος Vanguard 10k (στην περίπτωσή μας 17)

299px-TD01-008EN299px-BT01-010EN_RR     blazing flare

Απαιτούμενο Shield = 15k

299px-BT01-024EN_R329px-TD02-013EN_-_Dragon_Dancer,_Monica

 

– Επίθεση Vanguard grade 3 10k -> Αντίπαλος Vanguard 11k

299px-KAD1-001EN     BT01-S04EN_SP

Απαιτούμενο Shield = μόνο 5k!

329px-TD02-013EN_-_Dragon_Dancer,_Monica

 

– Επίθεση Vanguard grade 3 16k – 20k -> Αντίπαλος Vanguard 11k (o Alfred εiναι 20 λόγο skill)

299px-BT01-001EN_RRR     BT01-S04EN_SP

Απαιτούμενο Shield = 15k

299px-BT01-024EN_R329px-TD02-013EN_-_Dragon_Dancer,_Monica

 

Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε πολύ απλά ότι όσο πιο μεγάλο αριθμό έχει ο Vanguard σε Power, τόσο λιγότερες κάρτες χρειάζονται για να μην περάσει η επίθεση. Επίσης καταλάβαμε ότι π.χ. σε 10k αντίπαλο Vanguard, η επίθεση από 11-14k δεν έχει διαφορά, αφού οι άμυνες στο παιχνίδι είναι σε πολλαπλάσια του 5k.

 

Οπότε χρειάζεται προσοχή στα boosts από το back row αλλά και από διάφορα skills. Δλδ. εάν ένα skill δίνει +2k σε ένα unit, η πρόσθεση στον 15k ενώ υπάρχει 10 k Vanguard δεν έχει καμία διαφορά, σε σύγκριση με τον 18k ->20k όπου ο αντίπαλος θα χρειαστεί 15k Guards. Κλείνοντας, θα προσθέσω ότι η καλύτερη ίσως συμβουλή για τον νεό παίκτη είναι να αποφεύγει το retire για αντικατάσταση unit, μιας και είναι μείωση του αριθμού των καρτών στο χέρι, άρα και στο μελλόντικο guarding.

Το ξέρω ήταν λίγο πονοκέφαλος όλοι αυτοί οι αριθμοί, αλλά πιστέψτε με ήταν αναγκαίο για την κατανόηση του παιχνιδιού. Ειδάλλως, ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε!

Σειρά σας τώρα να εφαρμόσετε αυτά που μάθατε στον τρόπο που παίζετε! Εώς το επόμενο άρθρο, καλά παιχνίδια/μάχες! Have fun!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *